Gyakran ismételt kérdések

Rendelés menete

Szükséges regisztráció a vásárláshoz?

Nem szükséges regisztráció a rendelés leadásához.

Tudok rendelést módosítani utólag?

Ha még nem kezdtük el a gyártást, van lehetőség módosításra. Ilyen esetben kérlek, mihamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot.

Hogyan ellenőrizhetem a rendelésem állapotát?

Regisztrált felhasználóként a fiókodban nyomon követheted a rendeléseket. Egyedi póló rendelése esetén minden lépésről emailben tájékoztatunk.

Kapok visszaigazolást a rendelésről?

Igen, minden rendelés után automatikusan küldünk visszaigazoló e-mailt a megadott e-mail címre.

Van lehetőség nagyobb mennyiségű rendelésre (pl. cégeknek, rendezvényekre)?

Igen, szívesen vállalunk nagyobb volumenű megrendeléseket is. További információért keresd a Cégeknek felületet.

Termékek és nyomtatás

Milyen technológiával készül a nyomat?

Ruháinkra digitális nyomtatással (DTF) készül a minta, tartós és kiváló minőségű technikákat használunk.

 Milyen típusú pólók érhetők el?

Kínálatunkban a pólók 100% pamutból, pulóvereink 80% pamutból készülnek és elérhetőek férfi/unisex, illetve női fazonban is.

Kimosható a minta?

Igen, a minták mosógépben is tartósak maradnak, ha a megadott mosási útmutatót betartod (max. 30°C, kifordítva, nem szárítógépben).

Kérhetek egyedi színt vagy fazont?

Alap kínálatunkból lehet választani, de nagyobb tételnél tudunk egyedi igények szerint is dolgozni.

Saját minta feltöltése

Feltölthetem a saját grafikámat vagy logómat?

Igen, a rendelési folyamat során lehetőséged van saját kép vagy logó feltöltésére JPG, PNG vagy PDF formátumban.

 Készítetek grafikát is, ha nincs sajátom?

Igen, kérésre grafikai segítséget is nyújtunk felár ellenében. A rendelés során tudod jelezni grafikai tervezési igényedet, ezt követően felvesszük veled a kapcsolatot.

Szállítás és fizetés

Milyen szállítási módok közül választhatok?

Jelenleg MPL és GLS futárszolgálattal házhozszállítással és
csomagautomatás átvétellel is kérhető a rendelés.
Illetve személyes átvétel is választható (cím: 1138 Budapest Hajókovács utca 6/a).

Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?

Általában 3–4 munkanap a gyártás, míg a szállítás maximum 2
munkanapot vesz igénybe. Egyedi esetekben ez hosszabb is lehet.

Milyen fizetési módokat fogadtok el?

Bankkártyás fizetés, banki utalás és utánvét jelenleg.

Van lehetőség azonnali gyártatásra?

Igen, felár ellenében van lehetőség. Ebben az esetben a rendelést megelőzően vedd fel velünk a kapcsolatot.

Tudok utánvéttel fizetni?

Igen, MPL és GLS kiszállítás esetén.

Visszaküldés és reklamáció

Visszaküldhetem a terméket, ha nem tetszik?

Mivel egyedi gyártású termékről van szó, a vásárlástól való elállás általános esetben nem lehetséges, kivéve, ha a termék hibás vagy nem azt kaptad, amit rendeltél.

Mi történik, ha hibás a póló vagy a nyomat?

Ebben az esetben természetesen díjmentesen kicseréljük vagy visszatérítjük az összeget. Kérjük, küldj fotót a hibáról ügyfélszolgálatunknak.

Mi történik, ha rossz méretet kaptam?

Ha nem az általad rendelt méretet küldtük, díjmentesen cseréljük. Ha te választottad rosszul, sajnos egyedi termék esetén nem tudjuk cserélni.

 Elállhatok a vásárlástól?

Egyedi (saját mintával készült) termékeknél a törvény szerint nem vonatkozik rá az elállási jog, kivéve hibás teljesítés esetén.

Kapcsolat és ügyfélszolgálat

Hogyan tudok kapcsolatba lépni veletek?

Elérhetőek vagyunk e-mailben és telefonon keresztül is. Az ügyfélszolgálat munkanapokon 10:00–18:00 között érhető el.

Van lehetőség személyes átvételre?

Igen, van lehetőség személyes átvételre. Az átvétel pontos címe: 1138 Budapest Hajókovács utca 6/a

Maradt kérdésed? Kesess minket bizalommal!